HTML

Receptek,árak és számítástechnika

Receptprogram készítésének folyamata. Olcsó receptekkel, otthoni főzéssel, sütéssel, okos beszerzésekkel spóroljon meg több ezer forintot! Számítógép használata egyszerűen, programok kezelése, beállítása, online szolgáltatások kezelése lépésről lépésre.

Friss topikok

Linkblog

Magyar vagyok, nem turista!

2013.03.08. 01:02 blogollol

A címbeli mondatot pár éve láttam egy pólón. Először arra gondoltam, hogy Budapesten a turisták által gyakran felkeresett helyeken viselhetik azok, akik nem szeretnék, ha turistának néznék őket, nem kérik a turistáknak ajánlott szuveníreket és más ajánlatokat. De aztán hallottam, hogy ez a póló népszerű a környező országokban a magyarlakta vidékeken.

magyar_vagyok_nem_turista.jpg

Az egyik rokonunk, aki Erdélyben él, egyszer egy ilyen pólóban látogatta meg a nagymamáját. Az nagyon elcsodálkozott és megkérdezte tőle: Te, fiam, aztán nem félsz, hogy ezek a románok lehúzzák rólad? Mire a fiú: Na, azt próbálják meg! Én nem félek tőlük.

Magyar vagyok, Magyarországon születtem, ez a hazám. Habár mindenféle náció tagjait szeretem, azért mégis legjobban a magyarokat. Nem természetes, hogy azoknak a javát akarom leginkább, akiket a legjobban szeretek? Az élelmiszert ha lehet magyart vásárolok. Ez jobb is a szervezetnek, mint a külföldi. A mézről például tudományosan is kimutatták, hogy a lakóhely 50 km-es körzetéből származó méz sokkal jobban védi és erősíti a szervezetet, mint a távolabbról hozott.

Egyéb áruk esetében is sokszor tapasztaltam, hogy egy magyar termék megbízhatóbb, jobb minőségű, de mindenképpen ismertebb, mint a külföldiek. Például van egy Mikulás dísz, vagy egy cipő, az egyik kínai, a másik magyar. Melyiket veszem meg? Valószínűleg a magyart. Mert azt ismerem, milyen mentalitású emberek készítették, milyen az ízlésük és milyen követelményeknek felel meg. Ezért jobban megbízom benne, hogy megfelel nekem, mint egy olyan dologban, amit tőlem több ezer kilométerre élő emberek készítettek. Érdekes megfigyelni, hogy a németek nagy része német árukat vesz. Ha körülnézel Németországban az utcán, az autók túlnyomó része német. Ők már rájöttek erre. És kiállnak a saját érdekeikért.

Azért, hogy mindig legyenek magyar termékek, és a magyarok megéljenek, támogatni kell a magyarokat. Ez a saját érdekem is. Ha beírjuk a google-ba, hogy „vásárolj magyar termékeket”, 400000 találatot kapunk, tehát sokan foglalkoznak vele.

magyar_osszefogas.jpeg

Mit érhetünk el a magyarok támogatásával?

  • Megfelelő minőségű termékeket kapunk

  • A mi ízlésünknek való termékeket kapunk

  • Biztosítjuk, hogy máskor is legyen ilyen

  • Növeljük a magyarok presztízsét

  • Növeljük a gazdaságunkat

  • Végső soron a népünk túlélését, fennmaradását biztosítjuk

Ha egyetértesz a fentiekkel és szeretnél tenni a magyarságért valami pluszt, akkor itt egy módja ennek, nézd meg az alábbi bemutatót és csatlakozz!

http://mlmdiszkont.hu/mlmdiszkont/bemutato?ref=vfvwhbb8

Szólj hozzá!

Címkék: magyar egészség pénzkereset olcsó áruk mlmdiszkont

A bejegyzés trackback címe:

https://receptprogram.blog.hu/api/trackback/id/tr165122377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása